Tema: Re: pergales planas pries ispanija
Autorius: Marux
Data: 2011-03-30 10:16:43
normali ta aikste, palyginus, net CL rungtynes kokioj Rusijoj ziema zymiai
prastenej aikstej buvo zaidziamos. Aisku, linijas tai tikrai galejo
normaliau subraizyt. Itariu ta cirka pati LFF specialiai sukele, mol
statykit mum stadiona. Realiai tas stadionas 1-2 rungtynems per metus
reikalingas. Butu zaide sitas 2 rungtynes Lenkijoj ir Ispanijoj, jokio
triuksmo nebutu kile arba galejo Romkai leist tuos savo milijonus investuot
i Kauna stadiona, kai siulesi.
Bet va TV transliacija, tai tikrai tragiska buvo, mazdaug XX a. pradzios
lygio. Cia jau galejo rimtai pagalvot pries teises atiduodami