Tema: Re: pergales planas pries ispanija
Autorius: gidas
Data: 2011-03-30 09:38:42
nu gal jie "truputi" prabangiau gyvena ar pan. be to, gal stadionas yra tik futbolo, taigi po veja padarytas sildymas. o kaune stadionas yra ir l.atletikos, taigi sildymo sistema galetu sugadinti pvz. ieties metikas.

siaip as neteisinu sitos padeties del stadiono, salyje turi buti geras stadionas nuo kokio kovo iki lapkricio, yra visokiu sprendimu. bet rasiau konkreciai del siu rungtyniu. koks cirkas buvo sukeltas... o kaip pati aikste atrode per tv? nes as buvau stadione, kazkokios tragedijos tikrai neiziurejau, yra buve ir daug blogiau. gal tik nupurksti zoles spalva galejo, turbut nelabai ir uzkliuve kam butu... :)