Tema: Re: Viasat nusipirko Premjerlygos transliavimo teises
Autorius: Ernestas
Data: 2010-08-13 21:46:21
Kažkur skaičiau - tai gal tikslų šaltinį nurodyti ? Deja, taip tiksliai
nepasakysiu, bet buvo ten kažkoks specializuotas žurnalas apie TV.
Ir be reikalo imho netiki kas liečia krepšinio ir futbolo populiarumą, to
kašio populiarumas daugiau išpūstas reikalas.
Pažiūrėk kas darėsi šiemet Siemens arenoje per Eurolygos mačus. Jei neklystu
arena nei karto nebuvo užpildyta, dažniausiai gal kokie +/-50%.
O kas darėsi kiek pas mus atvyko Liverpool, arba netgi Fulham ?
Taigis o bet tačiau, galim ir apie skaičius.
tame straipsnyje buvo rašoma kad LR kažkokias rungtynes (nepamenu varžovo)
Eurolygoje žiūrėjo 80 t. žm., UCL'e Man U. jei neklystu 200 t. žm.
na gal dėl skaičių kažkiek klystu, bet atsimenu kad buvo dvigubai.