Tema: Re: Viasat nusipirko Premjerlygos transliavimo teises
Autorius: Edvinas
Data: 2010-08-12 11:29:17
2010-08-12 11:11, Marux rašė:
> Kazkaip pernai nekliuvo tie Sport1 komentatoriai. O kas jau viasate tokie
> "geri" komentuoja, jei ne paslaptis?

Tai kad Sport1 jie rišlaus sakinio suregzti negali, mane ypatingai
užknisdavo Nalivaikos nuolatinis žodžių tvarkos sakinyje
nepaisymas."Bandė prasimesti kamuolį, bet gynėjas buvo budrus varžovų
komandos", "Vartininkas pasiekė kamuolį vis tik pirštų galais“ ir t.t.

Viasate komentuoja Maksimas Vojevodinas (pamenate, jis čia kažkada
rašydavo) ir Romanas Buršteinas. Man jie žymiai maloniau klausosi.

--
Edvinas