Tema: Re: Brazilija-Olandija; Urugvajus-Gana
Autorius: Taiikii
Data: 2010-07-03 04:20:24
Tai kad visi techniskiausi, kaip taisykles, zviazdos, o tokiu Dunga
nemegsta - yra uz ka. Dabar buvo likes Robinho is labai technisku zaideju,
bet kad jis ne saugas, tai jo ir nesimate po imusto ivarcio. Siaip ryskiai
truko aiskaus zaidimo orgaznizatoriaus brazilams. Vienas pries viena
daugelis olandus apeidavo, bet tuom ir pasibaigdavo. Reikejo tokio, kuris
"uzsikabintu" uz kamuolio, galetu patraukti, kada reikia, gera perdavima
iskisti - Kaka to niekaip neispilde (kai jis nominaliai turetu buti
pagrindinis organizatorius ataku), kaip ir kiti saugai.