Tema: Re: Brazilija-Olandija; Urugvajus-Gana
Autorius: pragäras
Data: 2010-07-02 10:26:35
man taip dar geriau - švies alaus dėžė, sukirtus, kad brazilai pasieks daugiau, nei Argentina su Diego, kuris, atrodo, nelabai žino, ką žaidėjai, ypač Messi, veikia aikštėje. Turint beveik dvi lygiavertes komandas, su tokiais grajokais ir normaliu treneriu būčiau statęs už Argentiną. Nors gi nevisada ir reikia to trenerio :)