Tema: Re: LKL game 6
Autorius: Bronco
Data: 2010-05-20 17:39:45
On 2010-05-20 16:18, shimtas kinieciu wrote:
> o per telika tipo neskanduoja tu nesamuoniu? ;)

Beveik nesigirdi. Gal pagarsinus iki max kažką ir girdėtum, bet namie to
nedarai ir ramiai žiūri. Praktiškai visi "tikrųjų fanų" debilizmai lieka
už borto.

O dėl perkamų parduodamų rungtynių, tai mano trigrašis būtų toks - jei
neskaitytum spaudos ir Jūsų rašliavų, tai peržiūrėjęs visas varžybas iki
tokios nesąmonės neprisigalvotum. Aš nieko nematau ten parduoto, ypač,
kai kalbos kilo po tų varžybų, kuriose abi komandos rodė stebuklus
žaidimo pabaigoje, besistengdamos žūt būt laimėti. O visų šitų kalbų
iniciatorius yra pats žymusis medinukas, kuris neabejotinai bent lengvą
paranojos formą turi.