Tema: Re: LKL game 6
Autorius: Riudolfas
Data: 2010-05-20 12:20:07
:) tu toks esi ar apsimeti? :) Negi tau dar neaisku, kad cia viskas
nuspresta.  Ko tau dar reiktu gal audio irasu? Vakar jusu publika teigete,
kad Usas nekaltas zmogus, shandien kad vyks rimtos rungtynes :)

"JK" <ner@mail.lt> parašė naujienų news:ht2sq8$gd8$1@trimpas.omnitel.net...

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5130 (20100519) __________

http://www.eset.com