Tema: Re: LR - UNI
Autorius: zhegonskas
Data: 2010-01-13 23:06:08
On 2010-01-13 22:02:29 +0100, gidas said:

> isivaizduoju dabar komentarus apie gineviciu... mano nuomone ne jis
> vienas kaltas del paskutines atakos. cook'as labai apdariai gynesi, is
> karto uzspaude vida dar savo aikstes puseje ir sakyciau labai
> rizikuodamas "smauge". o kiti keturi rytieciai kaip avigalviai nubego
> prie krepsio ir lauke dovaneles - paso. reiktu dar karta paziureti
> paskutine ataka, bet man atrodo, kad nei vienas link gineviciaus
> nejudejo, kad padet issilaisvint...

ir taip ir ne. normalios klases izaidejas vistiek tokiu nesamoniu
nepadarytu ir bent proga atakai sukurtu.
 likus sekundei bent jau mes nesamone reikejo - buvo realu, kad taip
ginantis kibiai butu bauda istraukes.

bet legendos nemirshta - paskutine ataka - gineviciaus personal
praliotas  - kas is to, kad kas butu laisvesnis, kamuoli vidas valde
taip pusiau... jei jau neismete link kases, tai ir papasaves normalaus
nebutu.

p.s. ar man pasirode ar tai pries tai vidas dejo dar du praliotus -
kurtis ant jo reke po prazangas pries kuka priespaskutineje uni atakoje
likus ±15 sec ir po to rode kad durnas, kai tas antra bauda pataike? ar
as praziurejau ka tai?