Tema: Re: Vaginasat Antisport
Autorius: dichlofosas
Data: 2009-01-22 14:18:56
On Wed, 21 Jan 2009 17:16:40 +0200, Taiikii wrote:

> Palyginai BBL su NBA. Tenai visai kitoki pinigai investuojami: sukisamos
> nesveikos babkes uz teise rodyti varzybas, todel norima pritraukti
> auditorija, o ji ir traukiama tavo paminetom priemonem. Be to, tenai nors ir
> komentuoja buve krepsininkai, bet jie bent ta moka daryti (labai gerai
> parinkti zmones), o ir paciu komentatoriu 4, atrodo (cia ir su po arena
> lankstanciais). Kai buna zvaigzdziu diena, tai ir prie mikrofono prileidzia
> 6, atrodo. Zodziu amerikonai tikrai moka daryti sou, uz tai televizijoms ir
> moka.

OK, OK - suprantama, aš čia jau ypatingus bonusus išvardinau, kurie gali
būti trumpesnių ir ilgesnių pertraukų metu.

Šiaip dėl manęs tegul rodo kad ir salės vaizdą, daugiau nieko - ir tai bus
žymiai geriau, negu žiūrėti reklamą.

> Is tavo paminetu pritariu pirmiem dviem, bet tada pasiskaiciuoji, ar ta
> gaunama nauda verta tu pinigu ir apsisprendi...Su esamu sou darymo lygiu as
> vienareiksmiskai sakau "nea"

Neskaičiavau aš tos "bereklamio žiūrėjimo" naudos, kai galvojau apie
"Viasatą" - esmė buvo Pasaulio krepšinio čempionatas Japonijoje, taip pat
jų labai geras (tuo metu) UEFA Čempionų lygos padengimas (per Sport 1, 2 ir
3 kanalus) (kuris, deja, suprastėjo, dingus kanalams Sport 1, o dabar dar
ir Sport 3).

Bet kuriuo atveju - man asmeniškai skirtumas yra gana nemažas, kai rimtai
žiūriu varžybas. Kai šiaip su draugeliais bare, prie alaus, nueinant į
tualetą ir pan. - tada ganėtinai PX (išskyrus atvejus, kai per reklamą
nespėja laiku įjungti veiksmo).