Tema: Re: Vaginasat Antisport
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2009-01-21 12:57:02
http://www.krepsinis.net/news.php?news_id=95155

tipo ir remejams jau nebepatinka viashit bajrei ;)

"TV3 žingsnį vertinu ypač neigiamai. Suprantu, kad tai yra verslas, noras,
kad žmonės dėl krepšinio įsigytų "Viasat" abonementus. Bet tai nėra
sąžininga, verslas taip pat turėtų laikytis tam tikrų etikos principų. TV3
kompromituoja pati save, – aiškino V.Tekorius. – Mes taip pat svarstysime
savo reklamos srautus perkelti į kitas televizijas, jei TV3 nesugrąžins
krepšinio visiems Lietuvos žmonėms."