Tema: Re: Prie traukiniu
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-03-16 13:08:04
Tuo tarpru polis ishsitraukia komunikatoriu ir kazhkam susuka. Ish pradzhiu girdisi tik polio monologas:
-Kaip sekasi?
- kur esi?
-nepagavo taves tie mafukai?
 -tai jus jau vietoj?
-o kur tu varai?
 -ta prasme>?
 -tai tu ne su mumis varai?
 -tai dar pasakyk kad ti su tais ish cvatikano
 -obuolys, o ne vilkas
-kas? tu?
-tai tu chia dabar planuoji visus po viena mus ishgaudyti?
-ir kalbek normaliai o ne namiokais
Tada polis ijungia komunikatoriaus garsiakalbi, ish jo pasigirsta arabo balsas:
-kode? jusu neplanuoju ishguldyt, is kur tokie gandai cia tave pasieke?
Polis:nu turiu ir ash ryshiu :)
Polis:ir kokia ten dievo misija vykdai?
arabas: eik prie reikalo arba baigiam
polis:nu tai i klausima atsakyk
arabas: mano misija - ne jusu, jum rupet neturetu ir numeta rageli