Tema: Re: T-SQL
Autorius: Laimis
Data: 2009-12-03 10:32:57
Gintautas rašė:
> Duombaze MS SQL.  Pas mane sukasi 2005 SQL. Pas klienta gali buti ir kita
> versija.
> Ideja kodel  taip reikia daryti tokia. Yra viena duombaze. Su ta duombaze
> gali dirbti kelios imones.
> Kiekviena imone turi savo lentele Pirkejas
> Imone1$Pirkejas
> Imone2$Pirkejas ir t.t.
>
> Toj duombazej tu imoniu n.., bet dvi imones nusprende kad ju Pirkejai turi
> buti vienodi. Negaliu toms imones padaryti kitos lenteles i kuria kartu
> kreiptusi.

Jei teisingai įsivaizduoju, tai savarankiškai modifikuojamos bus abi
lentelės (t.y. sinchronizavimas ne vienkryptis)?
Tada priklauso nuo dažnumo/periodiškumo, tačiau papildomai dar ir
konfliktų sprendimo/aptarnavimo logiką (ypač kai schema keičiasi ar gali
keistis) realizuoti, aš tikrai neskubėčiau ir nesiveržčiau...
Tada jau (merge/transactional) replikavimas. Nėra sudėtinga.