Tema: Re: T-SQL
Autorius: IF
Data: 2009-12-02 23:48:23
Nematau prasmes perkelineti duomenis

SELECT * FROM Lenta1 UNION SELECT * FROM Lenta1  WHERE PosliednijGondon =
KakPosliednijPotron

P.S Noriu paklausti kokiu budu pone duombaziste jusu sistemoje plaukioja po
kelias to paties tipo lentas, pleciam sistema i sonus?, tai noriu pranesti
jum dziugia zinia, tuos juodadarbius asilus kurie paskui jas sukiloja vel i
remus, jau baigiate isskabyti.