Tema: Re: Visual Studio ir regionai
Autorius: IF
Data: 2009-11-24 06:41:31
Tai zmogus kaip ir aiskiai pasake, kad yra JAU "sureigintas" kodas, kuri
galbut net ne pats rase, ir reikia jame daznai searchinti, jis neklause kaip
vystyti projekta ir kaip ji zymeti ateiti.
Aisku norysi gauti iranki, kad nereiktu paciam vargti, bet kiekviena VS
versija turi bibliotekas  darbui su ja pacia tai jos pagalba galima bandyti
pasidaryti savo asmenini iranki, arba galima bandyti tiesiog
pasirasyti Macrosa su VBA. Nors tai ir uzims laiko.

P.S Koderis dirbantis "rimtose kontorose", kuriose jis atlieka tik  tam
tikra projektu dali, ir koduoja  tik tai, kas jam pries nosi subraizyta,
skiriasi nuo programuotojo, kuris nuo A iki Z realizuoja projekta ir daznai
priklausomai nuo situacijos turi atsizvelgti i daugeli kampu o ne viena
kertini taska ir ju atzvilgiu priimti kurybiska sprendima, kai pastarasis
gali atrodyti visai nelogiskas zvelgiant is koderio tik vieno pozicinio
kampo nematant visumos.