Tema: Re: Visual Studio ir regionai
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-11-19 20:19:23
    Turiu webservisa kur negaliu i atskiras klases kapot didelio kiekio metodu, o ju vis daugeja ir atsiranda beda atsirinkt kur kas... suskirsciau i regionus priklausomai su kokiais duomenim dirba, bet vistiek browsint kaip isprotejusiam prireikia kad prieit prie reikalingu :) o vat jei eitu browsint pagal regionu sarasa, kad medineje strukturoje matyt regionus kazkokiam langelyje ir po to doubleclickinus kuri nors atsidurt prie jo, panasiai kaip Class browser tik kad tai butu regionai :)