Tema: Re: PropertyGrid Dynamic content ComboBox
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-11-18 18:36:41
    Taip, kiek ziurejau parsisiuntes source is cia: http://www.codeproject.com/KB/tabs/PropertyGridValidation.aspx

    Tai ten butent savotiska ComboBox klase susikure nuveldedami UITypeEditor, zodziu tai imanoma,  tik va gaila ner laiko aiskintis :) nenoriu i deadline projekto nuvaryt tai researchus paliksiu ateiciai, kai jo bus daugiau.

    Dar jei kam idomu cia nieko controla sukure pagal propertyGrid'a http://www.codeproject.com/KB/grid/mbrPropertyGrid.aspx su daug visokiausiu papildomu tipu palaikymu, pasinagrinet turint laiko idomu, nors man jis jau su per daug navarotu nei reikia :)