Tema: Re: PropertyGrid Dynamic content ComboBox
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-11-18 16:25:17
    Kazka tokio vakar po posto dariau booleano vertimui i Taip/Ne :)

    Bet atveju kada info is db yra kebliau sitas, jei pas mane pavadinimas yra neunikalus kuris dedasi i sarasa, tai gali buti kelios reiksmes vienodos daleiskim, nors aisku kiek kvailokai tai gaunasi, bet ner neimanoma situacija, taciau prisiminus kad visas C# dirba pointeriais gal ir galima kazka galvot...

    As maciau dar varianta su ComboBox, toje nuorodoje i codeproject kur biski kitam poste daviau, tiesa ten prikurta daug klasiu tam kad tai butu, bet jie inkisa savo ComboBox'a ir tada turi ir pasirinkta ID ir Name, nors as dabar atidejau si dalyka velesniam laikui, realizavau visiskai kitaip viska pakolkas... ner tiesiog laiko, o idealiai tai butu jei dar eitu parenkama is saraso objekta ir paredaguoti :) inlyst giliau :) kad ir kitam lange, bet speju nebus man tam laiko ir kitus sprendimus rinksiuos :) nes darau viena projekta, po to toki researchai koki menesi suvalgo laiko ir turi deadline :)