Tema: Re: Klausimas apie C#
Autorius: IF
Data: 2009-11-18 18:18:05
Gal greiciau ne kiek standartai kiek protokolai, o kur protokolai ten visada
atsiranda norinciu juos valdyti, o kur valdzia ten ir karai, nebent
ignoravus moteriska esme prancuziskai
"Rimantas Liubertas" <ic@rimantas.com> wrote in message
<…> mano nuomuone visi siuolaikiniai WEB
> standartai kategoriskai yra atgyvene ir reiketu revoliucijos del
> visko, mest lauk HTML, JavaScript, CSS, flash, AJAXus - nes grubiai
> pasakius viskas ten darosi per Š*kna, nekalbu apie narsykliu
> nesuderinamumus del dvejopu standartu...  ir sukurt nauja atitinkanti
> siu dienu poreikius standarta, o dabar prilipdyta makaronu ant
> senienos HTML ir su tuo sedima ;)

Mano nuomone, tai tu net migloto supratimo kas yra šiuolaikiniai
standartai neturi, nekalbant apie web architektūrą kaip tokią.

ic
--
http://rimantas.com/