Tema: Re: Klausimas apie C#
Autorius: netikras
Data: 2009-11-18 17:39:33
vadinas pats laikas pakelt galva ir pasidairyt aplink. cia as su lengva
ironija :)

prastas tas developeris kuris nesidomi kas naujo po saule ir verda savo
sultyse iki negaliu. nebutina imt ir usint visko ish eiles ("everything is a
nail for a hammer" anti-patternas), bet sviestis reiktu. vien todel kad:
a) MVC (model view controller) yra naudingas patternas ilgalaikiams
projektams ir raides MVC nebutinai reiskia MS asp.net implementacija. tie
patys principai graziai reusinasi ant win-formu su MVC patternu ar jo
modifikacijomis (MVP ar Humble Dialog).
b) JQuery tiesiog palengvina darba su JScriptu, jei jau tenka ji naudot
c) etc.

Tuo labiau kad revoliucijos revoliucijomis, o bet kuris uzsakovas ish taves
REIKALAUS supportinti IE 6, nes vis dar yra 5% useriu kurie tai naudoja :)