Tema: Re: Parekomenduokit C# knygu
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-11-12 10:06:08
    As pritariu vadovo sprendimui, esu pats 3 metus Informaciniu sistemu
kurimo skyriaus vadovu ir vyr. programuotoju tuo paciu metu isdirbes, galiu
paaiskint kodel, tai ner neargumentuota, papasakosiu tiesiog viena situacija
is savo patirties kur realiai pasielgimas kitaip, buvo mano klaida.

    Buvo gal ne itin didele imone, na bet skyriuje buvo arti 10 zmoniu
iskaiciuojant projektu vadovus ir technologine kryptis jos buvo VB6, php,
MySQL ir MSSQL ir retkarciais budavo projektu su C++, kitaip sakant visi
programuotojai visas arba bent dauguma is siu programavimo kalbu mokejo ir
tuo metu dege vienas gan stambus uzsakymas ir direktorius liepe surasti kuo
skubiau zmogu jam atlikti, nes visi zmones buvo uzkrauti darbais ir su laiku
buvo striuka...

   Na kadangi savo skyriaus zmoniu recruitmentu uzsiimdavau as,
standartiskai padaviau skelbimus, gavau kazkiek CV, bet labai stipriu ar
paskaicius CV - pajegiu ta savaite nepasitaike, taciau CV atsiunte ir vienas
mano siek tiek pazystamas programuotojas is seniau, zinojau kad jis pajegus
tikrai tai padaryti, na ir pasirinkau ji, o jis tuo metu buvo nesenai po IBM
Javos kursu ir turejo dideli nora si projekta daryti su Java, matesi
uzsidegimas akyse :), as pagalvojau kadangi mums dega sis projektas, o jis
taip labai nori ji daryti java, lai daro... gal tokiu budu projektas bus
atliktas greiciau ir pan....

    Na imonei buvo ne geriausi laikai ir ji turejo finansiniu problemu del
ju vienos dukteriniu imoniu isiskolinimu ir po to sis programuotojas gavo
kita darbo pasiulyma, kur siule kazkokiom egzotinem technologijom dirbti ir
isejo tiesiog is darbo nedabaigus projekto,  o as likau situacijoje, kad ner
kam dabaigti pradeta projekta, nes is visu programuotoju iskaitant ir mane
niekas nebuvo susidures su server side java, o ten buvo ES projektas ir
zaidimam nebuvo laiko, tai gerai kad keliu savaiciu begyje pavyko netycia
rasti programuotoja kuris sugebejo si projekta pabaigti..

    Tai va, po to isanalizaves savo veiksmus supratau kaip galejo blogai
baigtis mano klaida, jeigu butumeme pasirinke PHP, butu galejas pabaigti ji
daugelis is dirbanciu programuotoju. imonei keisti ju iprastas technologijas
galima tik gerai pasverus viska, tas vadovas gerai pasielge kuris liepe
viska daryti C#, tuo jis eliminavo galima programuotoju "pageidavimu
koncerta" kad as noriu daryti taip ar anaip kazka, po to nebus kuo ji
greitai pakeisti kad jei ji pvz. Kamazas pervaziuos ;)