Tema: Re: Parekomenduokit C# knygu
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-11-11 17:17:55
    Siaip tai neabejoju kad greit pereisi kas del sintakses tai net nenagrinejau sio klausimo :) esme ta kad dirbama su tais paciais .net duomenu tipais, MSDN paemes bet koki pavizdi gausi ir C# ir C++ ir VB.NET ir matai tapati koda skirtinga sintakse..

    Visumoje man c# sintakse dar paprastesne, bet as jau daug metu turiu reikalu su c/c++ nemazai teke ir su VB6 ar VB.NET  ir nesenai ir su java kur is viso po c# nereikejo adaptacijos, javoje net tie patys objektai Color ar koks Image kaip ir .NET, jei pats programuoji daug laiko, tai pereisi minimaliai greitai, cia tau reikia kokiu nors straipsniu kur palyginama abi kalbos, migrating, comparision: vb.net and c# tada...

    Pvz. cia rodos nieko toks: http://www.harding.edu/fmccown/vbnet_csharp_comparison.html

    Toki esminiai VB skirtumai budavo tai kad, pvz.

    VB case insensitive, o visos C seimos kalbos case sensitive;
    Ar kad VB dirbdavo su VB Variant:

    Dim a

    Ta prasme nedeklaravus konkretaus duomenu tipo jis dirbdavo VB Variant kur gali kisti tiek teksta tiek skaicius ar dar kazka, va to nera c seimos kalbose ir visada reikia nurodyti konkretu tipa ir daznai verciant daryti cast'inima i kita tipa, nes kompiliatorius apsiverks :), aisku galima ir abstraktu gan, nes viskas kile nuo Object tai viska eina i ji paversti...

    VB Pvz galedavai rasyt:

    Dim a as Integer
    Dim b as String

    Dim c as String = a & b

    Ant C# gautum errora, ir reiketu butinai paversti a i stringa ( c = a.ToString() + b; ), o VB tokius dalykus darydavo automatiskai (del VB.NET dabar nepamenu :)

    Dar toks dalykas kuris pradzioj uzknis manau tai kad gale reik dadejinet kabliataskius, bet dalinai tai del to kad C# galima rasyti ir taip:

    if ( a == true) {
        MessageBox.Show("ABCD"); c++; c--; return 1;
    }

Tiesa taip rasyti reiskia bloga stiliu, bet kompiliatorius tai supras, kad kelios logines funkcijos vienoje eiluteje, tau cia siaip bet kokia knyga ar info tinka net ir C++'ine jei del sintakses pradmenu :)