Tema: Re: Q: jsp + servlet
Autorius: JAlexoid
Data: 2009-06-22 10:58:13
A: Nevarg, o nauduokis JSF priemonemis, nebent jei ne tu rasei ta
Servlet'a ir neturi jo source.
Savo JSF mygtuko action'a pririsk prie backing bean action metodo,
inputText'a prie String propercio. Action metode truputi magijos,
grazinam navigation case tesinga ir viskas.
(Beje, man rodos Visual JSF tai sutvarko poros mygtuku paspaudimu)
Kaip tai padaryti su Visual JSF as nezinau, tik 100% garantuoju kad su
JSF'u includinti servletus siaip sau neiseis. Ir neverta.
JSF yra servletu pakaitalas.

B: Jei nori AJAX'iniu budu, a la GMail, tai ICEFaces tokiu palaiko.