Tema: Re: komentarai programos kode
Autorius: Pirmininkas
Data: 2019-09-11 17:44:52
Neseniai teko nagineti 2003 metais raysta koda, aplikacija
dydzio kaip kosminis laivas. Kodo kokybe auksciausio lygio,
ne vieno komentaro. Jokiu problemu neiskilo, kad ir kokio
ten sudetingumo biznio logika.
Paciam tenka priziuret programerius. Jei paziurejus i koda
per 10 sekundziu nesupranti ka jis daro, tada nx toki koda.