Tema: Re: komentarai programos kode
Autorius: Idomumu Siurbele
Data: 2019-09-06 19:26:29
tiesiog tas zmogus nesupranta, kokie ir kam turi buti komentarai skirti
kodo aishkumas pats savaime neatsako i klausimus "kodel", kaip kad
aishkus plytu sudestymas nieko nesako apie namo paskirti, ar supratai
ideja ?
be to, yra pakankamai sudetingu algoritmu, kuriu supaprastinti niekaip
neina, o ypac, jeigu programuoji kiek imanoma parametrizuotai, prisideda
abstrakciju ir chuj atsiprashant be komentaru suprasi, kur shunys pakasti
arba eina kalba apie trivialias programeles, tada taip

Pirmininkas <blackjack@and.hookers> ra?e