Tema: Re: Dar pora klausim? apie Visual Studio
Autorius: Shadowed
Data: 2019-08-21 17:08:18
Nu jo, kažkaip tikėjausi, kad Visual Studio suhandlina kada jau duomenys
ateina. Padariau 250 ms, viskas su vėju ateina. Šiaip riba prie 38400 bodų
kažkur 100 ms, bet pizdu, užmečiau daugiau.

Visiems ačiū už pagalbą !!!

"Sail"  parašė naujienų news:qjjhcg$64f$1@trimpas.omnitel.net...

Nu va. To ir buvo galima tiketis.

Comas letas yra.

"Shadowed" <shadowed@bk.ru> wrote in message
> [...]
> pirmas paspaudimas duoda RAW_DATA_IN tuščią, rašo "", pastepinus toliau ir
> dar kartą paspaudus mygtuką - jau matau savo reikiamą stringą. Tai vis
> tiek
> klausimas išlieka - kur dingsta duomenys iš pirmo paspaudimo ? Nes matau,
> kad Arduinas išsiunčia juos, o ir per Arduino Serial Monitor ir netgi su
> Hyperterminalu pabanžiau - atsakymas gaunamas nuo pat pirmo <1>
> išsiuntimo.
>

> "Sail"  parašė naujienų news:qjije5$j6u$1@trimpas.omnitel.net...
>
> o kuom hujova vb? kompiliuojasi i ta pati tarpini koda kaip ir c sharpas.

>>> 4).TrimEnd();
>>> hour_dec = Int32.Parse(hour,
>>> System.Globalization.NumberStyles.HexNumber);
>>> 1. Kaip neskausmingai persijungti i? C# ? VB, kad i?linkt? programos
>>> BBBB
>>> CCCC
>>> DDDD