Tema: Re: Dar pora klausim? apie Visual Studio
Autorius: Shadowed
Data: 2019-08-21 10:15:21
Cha !!! Pasirodo buvau teisus, įdėjau 500 ms pauzę ir po jos įmetė duomenis.
Reiškia COMas per lėtas ir nespėja duomenys ateit, o kai ateina jau nebebūna
kur juos dėti nes mygtuko paspaudimas jau nuvažiavęs būna. Užtai antrą kartą
paspaudus nuskaito ankstesnius duomenis ir įmeta, o nauji vėl lieka kabėt.

"Shadowed"  parašė naujienų news:qjilrk$lpm$1@trimpas.omnitel.net...

Kol kas vienodai nemoku abiejų, nors dabar besigooglinant ir vienam ir kitam
savų gerų dalykų randu.

O dėl F9 tai dėkui, pabandžiau ir dabar jau tikrai žinau, kad esu teisus,
pirmas paspaudimas duoda RAW_DATA_IN tuščią, rašo "", pastepinus toliau ir
dar kartą paspaudus mygtuką - jau matau savo reikiamą stringą. Tai vis tiek
klausimas išlieka - kur dingsta duomenys iš pirmo paspaudimo ? Nes matau,
kad Arduinas išsiunčia juos, o ir per Arduino Serial Monitor ir netgi su
Hyperterminalu pabanžiau - atsakymas gaunamas nuo pat pirmo <1> išsiuntimo.

"Sail"  parašė naujienų news:qjije5$j6u$1@trimpas.omnitel.net...

o kuom hujova vb? kompiliuojasi i ta pati tarpini koda kaip ir c sharpas.
Tik sintakse skiriasi.