Tema: Re: MEX failas
Autorius: ejs
Data: 2019-08-19 11:10:01
2019-08-17 11:07, Laimis rašė:
> Grzegorz Brzęczyszczykiewicz rašė:
>
>>               Name: 'Cygwin Compiler (C++)'
>
> Tai kodėl vis tik ne Mingw? :-)

MinGW-x64 apsipylė klaidom. Ir gan rimtom, reikia žiūrėti kas blokuoja
stdlib #define'us. Cygwin'ui reikėjo tik pataisyti kelis istorinius
artefaktus (tipo finite() -> isfinite())

> Pačio Matlab'o bibliotekos juk akivaizdžiai darytos su mingw64, tad per
> prikergti čia dar cygwin'o antstatą... Aš, pavyzdžiui, nesu tikras, kad
> tai neiššauks kokio msvcrt90/msvcrt10 ar pan. versijų (cross library)
> kolizijos, kuri pasireiškia banaliu „lūžta“...

Buvo problemų su dinaminiu cygwin1.dll užkrovimu
(http://gnumex.sourceforge.net/oldDocumentation/index.html), bet iš
esmės MEX'as linkinamas su -static, tai problemų kaip ir neturėtų kilti.

> Čia viskas gerai? Nes paprastai bibliotekos nurodomos be 'lib' prefikso.
> Pavyzdžiui libm.dll (-lm), tad ir (visos) kitos analogiškai: -lmx -lmex
> -lmat -lm -lmwlapack -lmwblas -lLatlabDataArray -lMatlabEngine

Kol kas vienintelis veikiantis variantas Matlab'o bibliotekoms -
-l:libmex.lib. 'ld' bent jau  suranda failus.

> Į visą kitą nesigilinau, nes manau, kad tai – akligatvis. Na, bet matyt
> žinai, ką darai.

Tai vadinamas hakinimu :)