Tema: Re: MEX failas
Autorius: ejs
Data: 2019-08-13 12:55:22
2019-08-12 17:12, Laimis rašė:

> MinGW juk palaiko POSIX threads (winpthreads).

direct replacement ar ... ?

> Tą ir turėjau omenyje: reikia krūvos include'inamų katalogų, link'inamų
> (matlab'o ir išorinių) bibliotekų, galbūt dar kažkokių specifinių
> -Define'ų ir/ar kompiliatoriaus/linker'io opcijų. Konkrečiu atveju, kaip
> suprantu iš mex eilutės, libutil.a yra išorinė statinė biblioteka (viena
> iš) su kuria reikia sulink'inti, tad kaip minimum -lutil.

tai buvo pirmas dalykas ką padariau: kokią aplinką paduoda Matlab'as
kompiliatoriui. Ir labai daug nepriburta, prie progos galėsiu ją
ištraukti ir parodyti. Kadangi MinGW ~= GCC == Cygwin, 99%
kompiliatoriaus direktyvų sutampa.

libutil.a yra biblioteka iš util/, ją sukompiliuoja ir ko gero net
galėtų sulink'inti.

> Spėju, kad su cygwin'u turėsi (daugiau) bėdų ir problemų (ypač tokiuose
> cross library lipdiniuose). Jei jau windaus ir su MinGW – niekaip, tai
> gal tada verta pabandyti WSL (internetai sako, kad įmanoma)?

Softas rašytas apie 2004 metus, nuo to laiko daug standartų keitėsi.
Kadangi sportinio intereso jį perrašyti neturiu, reikia arba sportuoti
su kompiliavimu, arba įvertinti ekosistemą ir pereiti į Linux.
Ekosistemą vertina kiti. Mano darbas -arba sukompiliuoti per savaite,
arba pasakyti kad su turimais resursais to neįmanoma padaryti.