Tema: Re: Programavimas IpodTouch
Autorius: JAlexoid
Data: 2009-06-12 01:31:41
As butent del greicio ir tai pasakiau. Be tu SPU Cell yra ypac
letas*(beje ju siaip yra 8, bet PS3 vienas isjungtas priverstinai).

IBM'as turi toki linksma daikta GameFrame, t.y mainframe'as, su Cell
processoriais kuriuose yra visi 8 SPU ijungti. Daiktas skirtas XMMORPG**
backend'ui.

*  - is praktikos zinau
** - pirmos dvi raides reiskia eXtremely Massive