Tema: Re: Programavimas IpodTouch
Autorius: zZz
Data: 2009-06-09 12:38:53
Ką naudojat ahead of time compilation?

"Rimantas Liubertas" <ic@rimantas.com> wrote in message 
news:h0j668$vfj$1@trimpas.omnitel.net...
>> Apple EULA neleidzia kai kuriu keistu dalyku. Pvz., legaliai negalima 
>> naudot interpretatoriu ant iPhone/iPod. Tai mazdaug reiskia, kad negali 
>> naudot Python, Lua ar kazko kito "skriptinimui". Mes Unity naudojam Mono, 
>> bet ta apeinam darydami pilna "ahead of time compilation", t.y. visas C# 
>> kodas sukompiliuojamas i masinini koda. Fun.
>
> Aha, paskaičius, kad Mono naudojat man ir buvo klausimas kilęs, kaip
> su tuo punktu susitvarkto, dabar aišku :)
>
>> Is vaizdavimo puses, kruva iPhone / OS X specifiniu API (CoreAnimation ir 
>> t.t.), plius OpenGL ES 1.1 (draiveriai labai leti, galima tiketis didelio 
>> CPU apkrovimo "for no good reason"). Hardwaras nera labai subalansuotas, 
>> kai kuriais atvejais geriau geometrijos transformacijas realizuot paciam 
>> su VFP asembleriu, negu naudot hardwara.
>
> Na, įdomu, ką šivakar naujo papasakos :)
>
> ic
> --
> http://rimantas.com/
>