Tema: Re: Send mail from VBA
Autorius: CurrentUser
Data: 2016-03-04 14:17:09
Sveiki,

Dėkui už gelb.ratą, bet 'shit' - negaliu pasitikrint, pirmąkart matau, kad
VBA "neepripažįsta" procedūros, jei ji turi argumentų. Paprastą (be
argumentų vykdo, o su argumentais nemato net Macros lange. WTF?

"toms"  wrote in message news:nbbsvb$m65$1@trimpas.omnitel.net...

smtp imones, vietinis bet nematau priezasties kodel turetu su isoriniu
neveikt. (tikiuosi sia eilute pasikoregavot pagal savo smtp: =
"mail.xxxx.xxx")

siaip radau pvz su google smtp
http://www.blueclaw-db.com/access_email_gmail.htm