Tema: Re: Send mail from VBA
Autorius: CurrentUser
Data: 2016-03-04 08:27:15
Dėkui, Laimi.
Ačiū už supportą. Matau, dažnai padedi tautiečiams tiesos paieškose. Pagarba
tau.
Vakar dar iki postinant peržiūrėjau visas nuorodas iš "Ron de Bruin". Ir
supratau, kad visos jos liečia excelinio failo (viso failo, vieno lapo,
srities) siuntimą. Aš tą išbandžiau, važiuoja, bet man kaip tik to nereikia.
Idėja yra tokia, kad excelinis failas guli kažkur serveryje, vienas
darbuotojas užpildo kažkokią tai informaciją ir išsaugant tą failą
siunčiamas paprastas tekstinis pranešimas per WLM nurodytu adresu, kad esą
yra pasikeitimų, prašom atkreipti dėmesį.
Gal galimi ir kitokie sprendimai.

"Laimis"  wrote in message news:nba5uh$3l9$1@trimpas.omnitel.net...

CurrentUser rašė:

> Anksčiau dar buvo per CDO.dll, bet 7-uose, panašu, to nėra.

Tai CDO:
https://support.microsoft.com/en-us/kb/171440

Dar 'Outlook.Application' (akivaizdu, kad reikia instaliuoto outlook'o)

Nors geriausia turbūt RDBMail:
https://blogs.msdn.microsoft.com/mvpawardprogram/2010/11/15/mvps-for-office-and-sharepoint-2010-excel-and-windows-live-mail/
http://www.rondebruin.nl/win/addins/rdbmail.htm
http://www.rondebruin.nl/win/section1.htm