Tema: Re: get info from txt file
Autorius: Laimis
Data: 2013-11-27 00:31:04
CurrentUser rašė:
> Na, kadangi su VB turiu labai mažai patirties, tai neįvairavau aš čia to
> reikalo.

Atsiuntei excel'io modulį, o jis parašytas VBA6. Aš, turėdamas tai
omenyje, pasileidau jį off2k3 ir atitinkamai perrašiau VBA kodą (regexp,
dictionary). Kaip ir parašiau pastabą dėl kintamųjų deklaravimo vienoje
eilutėje.

Jei dabar rašai, kad mėto tokias klaidas (no default property), tai
labiausiai panašu, kad dabar rašai jau VB.NET kodą (Visual Studio, o ne
Excel'io aplinkoje).
Tai kaip vis dėl to yra iš tikrųjų? :-)

> Vakar skaičiau skaičiau ir toliau dar bandysiu gilintis į regex, nes
> tikrai naudingas dalykas, bet, žinai, trūksta bazinių syntaksės žinių.

Tikiuosi, kad pradėjai nuo tutorial'ų:
http://net.tutsplus.com/tutorials/javascript-ajax/you-dont-know-anything-about-regular-expressions/
http://net.tutsplus.com/tutorials/php/regular-expressions-for-dummies-screencast-series/
http://www.zytrax.com/tech/web/regex.htm
http://www.regular-expressions.info/tutorial.html

ir kt.:
http://coding.smashingmagazine.com/2009/06/01/essential-guide-to-regular-expressions-tools-tutorials-and-resources/

o taip pat bandai, praktikuoji su online:
http://regexone.com/
http://regexpal.com/

ar offline:
http://www.weitz.de/regex-coach/