Tema: Re: get info from txt file
Autorius: Laimis
Data: 2013-11-19 22:03:33
CurrentUser rašė:
> Laimi, dėkui už šviesolaidinį atsakymą.
> Bėda ta, kad nesu prof.programuotojas, o pradėti mokytis AWK gal jau man
> kaip ir per vėlu :)

Mokytis niekada nevėlu. Netikslinga siekti guru lygio, tačiau investuoti
net ir savaitę (nors konkrečiu atveju pakaktų ir kelių dienų-vakarų)
savo laiko į awk sintaksės pasinagrinėjimą verta vien jau dėl to, kad
kitus sykius, kai prisireiktų kažką iš teksto išsitraukti, tos
investicijos atsipirktų su kaupu.

> formoje. Nors nepanašu, kad būtų koks tai 'delimiter'is, tačiau kažkokia
> tvarka vis tik egzistuoja, todėl galima manyti, kad parametrai (šiuo

awk tuo ir geras/tinkantis parse'inimui, kad suvalgo bet kokį
delimeter'į: ar tai būtų pavienis space, tab'as, belekiek jų ir
belekokia jų kombinacija, tai taip atskirtą tekstą awk paprastai
išskaido į stulpelius.

> atskaičiuotų vieno parametro kursoriaus pradžia ir pabaigą, ir priskirtų
> tą 'range' nurodytam kintamajam. It taip per visus.
> Tada tuos kintamuosius paduotų į nurodytas exelio celes.

Aš mąstau stulpeliais. Tuo labiau, kad paminėjai dar ir excel'į. Tai
niekaip nesuprantu, ką iš tokio tekstinio failo nori išskirti? Jei
aktualių temperatūrų stulpelį, tai tą daro jau mano minėtas awk
oneliner'is, o jei konkretų vienos eilutės skaičių, tai trūksta info.