Tema: Re: free
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-01-18 13:07:05
    Na ir dar koki facebooka browsija ar skypina... nors exceli tai daug kas manau naudoja vistiek... didele tos visuomenes dalis yra tie kurie darbe ismoko dirbt kompu ir poto perka ji namo arba kaip va vienas vaikystes draugas, kad ir as nuo kazkur 1990m turejau pirma kompa jis labai ilga laika neturejo jo, na ateidavo pazaisti kartais pas mane kompu, bet pats ne pirkt neketino ir net nesvarste tokio klausimo, veliau apsizenijo, susilauke vaiku ir t.t... tai kaip dabar sako mano vaikas daugiau uz mane supranta apie kompus :) Nors jei butu buve noro kadangi as jais labai stipriai domejausi galejo nemaziau zinoti :)