Tema: Re: Dar vienas prašymas dėl SQL
Autorius: Laimis
Data: 2012-01-04 10:57:07
HyperLink rašė:
> esmė tokia:
>
> įrašas sukuriamas vieną kartą ir jo sukūrimo data negali keistis (šiuo
> atveju, tai yra labai svarbu duomenų įvedimo kontrolei užtikrinti),
> todėl aš jį išsaugau tbl1 lauke ivedimo_data
> tbl1 lentelėje yra laukas paskutinio_koregavimo_data. Kai įrašas
> koreguojamas update automatiskai iterpia ten db serverio current datą.

Tikiuosi tam naudoji trigerį?

> Paskui
> susirandu tą įrašą, paimu tą paskutinio koregavimo datą ir su atitinkamu
> rec_id įterpiu į tbl2.

Tikiuosi tam naudoji trigerį? Ir tokiu atveju, įterpus naują įrašą,
paskiausio koregavimo data == įvedimo data. Atpuola poreikis
tikrinti/jungti lentelę tbl2.

> Jeigu įrašas nekoreguojamas, tbl2 neatsiranda jokios informacijos apie
> tą įrašą. Neeikvoju be reikalo db vietos. :)
> Dėl koregavimo datos. Tai paprasciausias sprendimas tureti tikslia
> redagavimo data. :)

tbl2, kaip suprantu, yra koregavimo datų *sąrašas*. Tai nesuprantu ką iš
tikrųjų turėtų daryti tavo geidžiama užklausa. Nes pateiktame pavyzdyje
kai kurios įrašo koregavimo datos iš lentelės tbl2 išlipa iš apsibrėžto
intervalo; tokiu atveju įrašas neturėtų būti įtraukiamas? Be to,
rezultate norima matyti pildymo datą, kas kertasi su sąlyga ARBA
(įvedimo arba koregavimo data). Ką reiškia pildymo_data, kokia šio lauko
prasmė? Ir kodėl pildymo data gali būti ankstesnė, nei įvedimo?