Tema: Re: kaip nukirpti string pabaiga?
Autorius: ReM
Data: 2012-01-02 16:52:00
:) Tai va kodėl aš ir klausiu, kartais sprendimas būna paprastas, bet niekaip iki jo neina prieit. Kodėl man iš galvos išgaravo REVERSE... :))
Dabar jau pasirašiau funkciją, kuri sukapoja mano stringą į array ir paskui sulipina atgal atmesdamas paskutinį. Tai veikia, bet su reverse kažkaip protingiau...

Ačiū už pagalbą.