Tema: Re: HTML5 programuotojo
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-12-22 16:20:08
    Siaip programuot gali atsibosti, man va kazkas panasaus jau kokie 5 metai, na dabar freelancinu jau virs 3 metu ir bandau savo kazkoki versliuka susikurt su laiku :) tiesa programuoti tenka nors ir tikrai atsibode bet tenka kenteti, darau ka geriausiai moku kol bus butinybe, tiesiog pakolkas dar ne tiek daug uzsakymu kad imone kurti, bet IV greiciausiai jau turesiu nuo nauju metu... o toliau ziuresime...