Tema: Re: planuoju sukurti ka nors tokio kaip seti at home.
Autorius: Baterijus
Data: 2011-11-14 11:15:51
Kaip suprantu tu ne seti@home nori paleist, o kazkas@home, teisingai?
Pats esu pradėjęs rašyt kažką panašaus, bet ten privačiam labiau naudojimui
ir skirta web crawlinimui. Mano konkrečiam tikslui gana pasiteisino. Tik su
crawlinimu problemos, kad saitų savininkai gali užpykt, jei crawleris įlenda
ne ten, kur reikia ir dėl to jau šratai ant nieko neįtariančio naudotojo.

Kita idėja daryt kažką panašaus kaip Wuala buvo - tipo distributed storage.
Tu daliniesi savo vieta kompiuteryje, už tai gauni vietos "debesyje".
Nelabai tokių nemokamų žinau, tai naudočiau jei sukurtum :) Bet čia jau
daugiau programavimo nei seti@home analogui.

"888"  wrote in message news:j9olje$v5p$1@trimpas.omnitel.net...

Gal turite ideju kokia problema butu galim spresti.

Zmones iesko pirminiu skaiciu modeliuoja baltymu ir t.t.

Gal patys susidurete su dideles apimties uzdaviniu kuriam isspresti
reiketu dideliu kompiuterinio skaiciavimo pajegumu

tiesiog noreciau paleisti lietuviska seti at home analoga