Tema: Re: Spameris
Autorius: Nerijus
Data: 2011-10-13 11:37:56
On 2011-10-13 08:40, Sail wrote:
> Uztrachino vienas spameris. I mailus nereguoja, vis vien spamina. Saito
> adminas i mailus nereaguoja, visiem viskas pohui.
>
> Patarkit man lameriui, kaip geriau jiems atsilygint. Pradedant - gal yra
> elementarus toolsas, kurs leistu tukstanti - kita atsakymu tuo mailu
> issiust?
>
> Jei kas nors pradziugintu va sita Petrov, Sergey zmedia@centrum.cz kokiu
> desimcia - simtu tukstaniu pasiulymu eiti nachui irgi buciau labai dekingas.

	Jei adminas serverio lygin nesiima veiksmu, tai imkis vartotojo lyguje
pac. Pvz.: paimi ir i savo procmail'o konfiga parashai, kad tuos laishku
trintu serverij.
	Arba atgal siustu 10 kopiju tokiu paciu. :-)
	Arba visai nekenksmingas: Kai ateina ish jo laishkas, jam atgal
atsiunti 10 laishku su "grazhiu prashymu daugiau tau nieko nesiusti",
galima koki megabaitini paveiksliuka prikabinti.

	N. M.

	Shiaip tai keistas tavo adminas, gi idetu ta Petrova serverio lygij i
koki bleklista ir pasibaigtu siuntinejimai.

	P. S. Dar vienas budas (gal zhiaurokas truputi): visa domena centrum.cz
uzregistruok i koki spamhausa, vot tai apsidziaugs ju adminai ir juzeriai.