Tema: Re: vCard vs sms
Autorius: Saulius
Data: 2011-09-06 17:47:08
On 2011.09.06 13:51, Linas Petkevičius wrote:
> Pries pora temu jau klausiau panasia tema. Samsung ragelis ne tai kad
> negauna vCard ish Nokia, bet net ir nepirsteli del orentacijos, kad
> kazkas negerai. Kazkokia juodoji skyle.

   Vakar turėjau progą išbandyti. vCard'as iš Nokia E52 į mano Galaxy1
atkeliavo, ir normaliai atgulė į kontaktus. Ar dėl sėkmingo
"nusileidimo" buvo kalta naujesnė Nokia, ar kažkada prieš kelis mėnesius
sumestas custom ROM'as, ar šiaip Hancent SMS aplikacija - negaliu pasakyti.
   Kaip rašiau ir diskusijoje, anksčiau pasikankinti tekdavo. Galbūt net
iš tos pačios Nokios.

   Saulius