Tema: Re: Autobusubilietai.lt Automatinis formų pildytojas
Autorius: Vilius Jakas
Data: 2011-09-05 21:31:45
9/5/2011 9:07 PM, trigras rašė:

> m? curl, C# ar java?

Nelegalu ar legalu aš nežinau, man tiesiog patogu būtų turėti autobusų
tvarkaraščius ant popieriaus, kad kur keliaujant nereiktų vargti ir
spėlioti kada gi tas autobusas išvažiuoja.

Taip, tigras, su curl aš galiu parsisiųsti source kodą, bet dabar lieka
problemą kaip užpildyti "Važiuoti iš", "Važiuoti į" ir "Išvykimo data"
laukelius. Būtų duomenys siunčiami GET metodų tai papildyčiau adresą ir
nebūtų problema. Radau ir kaip tvarkytis curle su POST duomenų siuntime,
bet man per sudėtingas atrodo autobusubilietų puslapis ir pasimetu.

5. To POST to a page.

You can also process a POST request using CURL. The data will use the
application/x-www-form-urlencoded encoding. Lets say you have the
following POST form in your page:

<form method="POST" action="process.php">
           <input type=text name="item">
           <input type=text name="category">
           <input type=submit name="submit" value="ok">
</form>

You can use the following CURL command to POST the request.

curl -d "item=bottle&category=consumer&submit=ok"
            www.example.com/process.php

O štai kaip atrodo http://www.autobusubilietai.lt/ ir ten nerandu input
type, name ir pan