Tema: Re: buvo pakurtas proxy ant home pc
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-07-25 12:39:22
    Tipo kazkas intaise proxy tavo pc be tavo zinios ?  :)  nuu.... galejo ir banka apiplest taip... ar siaip kazka negero padaryt pvz. prispamint is tavo IP, o po to tave i banlistus sutrauktu puse pasaulio. Cia viena is sistemu kaip dirba hakeriai, kad negerus darbus daryti konstruojami tuneliai is daug masinu per visa pasauli, tai gali buti ivairus free shellai, proxy, ivairus tor ir t.t... ir ipac tokie kurie egzistuoja tik kazkokiu trumpu metu arba dirbtinai sukurti, pvz viruso deka ar nuejus i kokia netcafe, tada daug sunkiau buna atsekti kas tai dare... nes dar rimti proxy serveriai tai logina viska kas vyko, o tokios masinos nelabai, aisku ISP greiciausiai logina, nu as gal paklausciau ISP ar nieko nepridariau nes kompa uzkariaves buvo virusas... :) kad informuot kad buvau ne as...

    O del pass, jei sugebejo ji ideti tai speju admin pass gali is kart keist, bet dar pries tai isitikink 300%, kad kompas saugus dabar, gal turi dar kokia skyle, gali net ir portu skeneriu prasiskenuot savo PC ir paziuret kas atidaryta... o gal is viso reinstall windows... ir jei taip aplaidziai vyksta darbas su kompu kad iki to daeina patarciau nedirbti admin useriu, o laikytis ji kaip atsargini admininimui tik kada to reikia, o dirbt ant kokio power user ir ten pornuxa ziuret :D

JDM.