Tema: Re: Programines irangos pardavimas pagal licenzine sutarti
Autorius: neklausiu
Data: 2011-06-24 20:34:34
"Jornada Del Muerto" <Jornada@Lythum.lt> wrote in message
news:itnbsn$o5$1@trimpas.omnitel.net...
> Greiciausiai ispejimo laikas ir sutarties objektas, o cia mane sudomino as
> va autorine rasiausi panasia kad jie gavo tik licenzija :) galima kokios
> info apie licenzines sutartis? tokiu pagrindu man labiausiai patiktu dirbt
> ir ne vien del to kad taip maziau mokesciu, bet noras yra butent duot tik
> licenzijas, kad uzsakovas neis3.14zdetu per daug :)

gauk is kur nors navision, sap, axapta ar kt. ERP sistemu licenciniu
sutarciu. Del ispejimo laiko nemaciau, kad butu numatyta sutartyje, taciau
kazkuo remiantis galima atsaukti licencijos galiojima ispejus pries metus
(maciau toki pranesima kazkada, kad remiantis kazkuo ten licencines
sutarties galiojimas nutraukiamas nuo tokios tai datos).