Tema: Re: klausimėlis apie paprasto www kainą
Autorius: Kazius
Data: 2011-06-14 09:30:35
enyvai, neteigiu, kad kontoros geriau daro, taciau studentas
padarys/nedadarys ir gaudyk veja laukuose, o su kontora dar yra sansu, kad
istaisys klaidas ir pan.
Tiesiog buvo keleta atveju tokiu pazystamiems: dare studentai, nadadare,
dingo, ieskojo vel. Rezultate sugaistas laikas ir, aisku padvigubejusi suma.
Cia tik mano nuomone. Aisku, jeigu randam geru rekomendaciju turinti
studenta, valio :)

k.