Tema: Re: Dar viena problemelė
Autorius: HyperLink
Data: 2011-06-08 16:22:40
situacija tokia:

yra pradine forma is kurios paspaudus mygtuka sukuriama kita forma kurioje
suformuojamas datagridview ir parodoma ta forma.
Toje antroje formoje yra mygtukas, kuri paspaudus reikia atnaujinti tos
formos datagridview DataSet'o duomenis, kuris yra yra suformuojamas
pirmosios formos tam tikroje klaseje.
Man ne forma reikia pasiekti, o ivykdyti ta dataset paruosimo/atnaujinimo
klase esancia pirmosios formos .cs . Kaip tai padaryti?

On 2011-06-08 16:00, HyperLink wrote:
> Vienoje formoje yra mano parašyta tam tikra klase.
>
> Kaip ta klasę būtų galima išsikviesti kitoje formoje, kad nereikėtų iš
> naujo perrašinėti?

Kaip gali buti klase "aprasyta formoje"? Pagal mane tai tiek forma pati
yra klase, tiek kazkokia kita klase, aprasyta nors ir kitoje programoje,
visada galima susiinkludinti ir "issikviesti".

N. M.

P. S. Jei kas nesuprato tai :-)