Tema: Re: DDR2 RAM del visual studio 10, 4GB ar 8Gb ?
Autorius: zZz
Data: 2011-06-08 12:53:18
http://www.kilobaitas.lt
Man ten pigu ir patogus susisiekimas, paieškojus ir pasiderėjus kartais būna pigiau ir kitur.

"If" <baska@hotmail.com> wrote in message news:isndup$3ut$1@trimpas.omnitel.net...
Gal dar toje pacioje temoje dar paklausiu. Nors tai ne i tema prie programavimo. Gal galit parokomenduoti kur RAM geriausiai pirkti. Minejau man reikia Sodimm DDR2, ko gero imsiu 2 lazdeles po tuos 4GB. Nepamenu kuris kompiuterijos leidinukas spausdindavo kazkada, kur kokios dalys geriausiomis kainomis. Nepamenu kuris, nelabai juos skaitau.  Su ta gelezim aiskintis, man ne is maloniausiu uzsiemimu :)
"If" <baska@hotmail.com> wrote in message news:isl1dn$gd1$1@trimpas.omnitel.net...
Sprendziu del keliu metu savo laptopo SODIM DDR2 Klausima. Jame suksis pagrindie WIN7 ir visual studio 10. Jei desiu 8Gb aisku savaime reikes 64bit OS, ir visa puokste "maloniu" problemyciu 64 bit draiveriu paieska ir t.t. 32 bit programos vis tiek taip nesisuks kaip "gimtojoje"
32 bit sistemoje. Bet kadangi pagrinde reikes VS 10, tai klausimas ar pasiteisintu 8GB RAM ir 64 Bit Win 7 OS, lyginant su 4GB RAM 32 bit OS?