Tema: Re: I-neto programavimo kalbu palyginimas ...
Autorius: Artūras Šlajus
Data: 2009-04-01 17:30:15
Rimokas wrote:
>   O kaip klausyt tokius patarimus , kaip "ner tupiau" , "nesamone" ? Butu
> galima klausyt , jeigu butu normalus argumentai ...

Ech, galvojau pats susiprasi.

Vietoj pilnu JS galimybiu gausi apkarpytas - per wrapperi. Ar tavo wrapperis
leis viska, ka gali daryti su js? Abejoju. Rails turejo RJS, po to visi suprato
koks tupas dalykas tai yra.

Wrapperiai dazniausiai nieko gero neduoda, o ypach tokie - python to javascript.
Kalbos nors ir panasios, bet yra akcentu (pvz. JS extensive use of bindings) tad
bus magijos, nesusipratimu ir galu gale - spjausi. Taip kad ar neverta is karto
ismokt JS ir nesukt galvos? :)

perki VDS ir problemos ner.