Tema: Re: I-neto programavimo kalbu palyginimas ...
Autorius: Nerijus T
Data: 2009-03-17 10:25:46
Cia turbut tas pats kaip irodineti ar i parduotuve uz 500m geriau su auto
vaziuoti ar pesciom eiti, nelabai ten su .net ka idomesnio is www pastebiu
ir apie win web beveik nebesidomiu, bet kaikurie saitai sudaro ispudi
griozdiskumo ir slamtiskumo, tobula tas kas paprasta, gal neasitiktinai
Microsoft nuo bevei nulio vel bando kurti OS (Singularity), kitaip visokiu
priaugusiu grybu atsisakyti nelabai imanoma.